Solsikken73 Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Jeg gikk gjennom 9 mnd med kvalme og slit. Jeg gikk gjennom en tøff fødsel. Jeg gikk gjennom natt amming i ett år. Opp flere ganger om natten. Far er viktig, ingen tvil om det. Men hvis jeg skulle begynt å jobbe når jenten min var 6 eller 8 mnd, så er det ingen tvil om at jeg hadde fått en psykisk og fysisk knekk. Jeg er helt overbevist om at sykemeldingene vil øke hvis dette blir innført. man sier så fint at mor kan få fri fra jobb for å amme, men får vi betalt for det? Ikke på min jobb i hvertfall! Minn mann har en god jobb på provisjon. Med en minimal grunnlønn blir det ikke mye å hente der.... Vi blir oppfordret til å amme helst i to år. Dette gjør det ikke akkurat lett. Hvis dette blir innført så kommer ikke jeg til å få flere barn. Er sikker på at det er flere ennmeg som tenker sånn.
Miss L å di Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Blir ikke flere barn her i gården heller da. Ikke har vi råd, og ikke har vi lysst hvis han MÅ være hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå