Gjest Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Dersom du ikke skal ha flere barn, hva er din grunn til det? Datteren min er 3 mnd. og det er litt vel tidlig å planlegge flere ennå, synes jeg. Jeg får stadig vekk kommenater alla "ja, men når dere får nummer 2" "når dere får flere barn" osv. Men jeg er ikke sikker på om jeg vil ha flere enn et barn. Andre i samme situasjon? Jeg har ingen enkel grunn til hvorfor og forbeholder meg retten til å ombestemme meg :-)
Mille** Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Vi har fått våre to, har alltid ønsket "bare" to. Har hatt tunge svangerskap, så om vi skulle ønske en til så blir det adopsjon. Dessuten skal barna følges opp, både jeg og gubben har tatt utdanning og ønsker å jobbe, syns det er nok å følge opp med 2 stk.
Småbarnsmor og mormor Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Har 4 barn og er mormor. Det for være bra det
___ Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Innen jeg har kommet ovenpå etter å ha fått de to jeg allerede har kommer jeg sansynligvis til å være for gammel. Hadde jeg vært 30 nå så skal du ikke se bort fra at det hadde blitt en til.
Lekamøia Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Jeg skulle gjerne hatt et barn til, men pappan vil ikke ha flere. Dette visste jeg på forhånd, men jeg har enda et håp om at han skal ombestemme seg
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Vi vner nr 2 i april. Her er det nok stopp da, sambo synes det er nok med 2 og jeg er enig nå. Hadde lyst på 3 barn lenge men nå føler jeg det er nok med 2
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 De æ'kke alltid samsvar mellom hvor mange barn man har, og hvor mange barn man ønsker seg, eller hvor mange barn man får.....
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 vil og vil fru blom...... ikke alltid man kan få flere.
Odine! Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Det er da alt for tidlig å begynne å mase om barn nr 2 når barnet er 3 mnd! Jeg tror ikke det er unormalt å ikke ønske seg flere når barnet er så lite - det er jo nok jobb i seg selv, om man ikke skal planlegge nestemann. Men "folk" skal jo alltid bry seg. Hadde du sittet der med barn nr 4, så hadde de sagt: "Ja, men NÅ holder det vel?"
Mamma+2 Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 Her har jeg hatt 2 tøffe svangerskap---hatt ekstrem hyperemesis ( svangerskapskvalme) så vert liggende fra uke 5!!! Inn og ut av sykehus for å få intravenøst....førstemann ble født 13 uker for tidlig...så en ekstrem slitsom tid...men alt gikk bra med gutten. 3 år etter ble jeg gravid igjen- denne gang en jente og like syk...også dette endte med for tidlig fødsel...men denne gangen gikk det ikke bra. Og i tillegg forlot mannen meg etter denne fødselen.. Så uansett om jeg får et nytt forhold så er valget tatt----ikke flere svangerskap her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå