Gå til innhold

sletting av bilder her inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan får jeg slettet bildene på siden min? jeg får det ikke til. vil gjerne slette de og legge ut nye. (har ikke lakt ut link til de jeg har nå)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må gå inn på din egen side

og trykke på bilder

også på se mine offentlige bilder

også haker du av de du vil slette og trykker på "fjern"

Lykke til!

Skrevet

å... ja det var jo enkelt. takk takk. Men det er så rart for når jeg gjør som du sa, så er det ett bilde som ikke kommer opp der. men når jeg går inn på rediger profilen din, så kommer det opp der sammen med de andre bildene. og der får jeg ikke slettet det. jeg vil ikke ha det bilde der. og vil ikke vise bildene ofentlig før det bilde er vekk...

Skrevet

noen som hvet hvorfor+ og om hvordan jeg kan få sletta det?

Skrevet

er det profilbildet ditt du mener? for å få vekk det må du gå inn på din egen side-> rediger profilen din og klikke på 'ikke vis bilde'

så får du gå tilbake i albumet ditt og slette det der slik som hun andre beskrev. det burde funke skulle en tro

Skrevet

je det er profilbilde jeg mener. jeg har mange der og alle vises også i albumet mitt. det er kun det ene bilde jeg vil ha vekk som ikke kommer opp der jeg kan slette bildene. prøvde det du sa men det gikk ikke. jeg la ut linken på siden min sån at alle kan se bildene. det bilde jeg vil ha vekk, kommer ikke opp der. Helt merkelig altså. men greit at det ikke kom med da. Det virker nesten som at bilde har fryst seg fast der eller noe. hmmm. jaja, det vises ivertfall ikke offentlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...