Gå til innhold

Flere barn der har sovet dårligt i natt???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Begge mine to har sovet urolig i natt:-( Visste ikke det var fullmåne jeg.. Men kanskje det var derfor.. Da satser jeg på at det går bedre i natt da:-)

Skrevet

Interessant, jeg har aldri satt det i forbindelse med fullmåne. Min våknet to ganger i natt og vanligvis sover han hele natta. Jeg skal følge med heretter.

Skrevet

Her sov han (og eg) mye bedre enn ellers....

Skrevet

sprøtt, det tenkte jeg ikke over:-) hun var plutselig veldig våken et par timer i natt, så dagen i dag har vært ekstra tåkete for min del, hehe:-) men fullmåne kan jo selvfølgelig godt være grunnen

Skrevet

sprøtt!! min gutt har sovet godt leeenge. men i natt våknet han minst 4 ganger og klagde og var urolig...kan det virkelig ha en sammenheng???

Skrevet

Min sover alltid godt, men de gangene det ikke går godt er han syk ellers er det bae og slå opp i kalenderen og få bekreftet at det var fullmåne

Skrevet

Mini sov tungt i hele natt. Har aldri merket dårlig søvn ved fullmåne. Kanskje ikke alle som blir påvirket da?

Skrevet

tror helt sikkert ikke at det er alle der er "månesyke" ;.)

Skrevet

min gutt som aldri sover hele natta sov fra 20.00 til 05.30 uten å våkne i natt :o) motsatt effekt kanskje? hehe!

Skrevet

Ja, faktisk, våknet to ganger å hylet...hmm.. *spesielt*

Skrevet

ja..her sovnet ikke minsta skikkelig før kl 2!!! da var jeg sliten og kjempe trøtt..zzzzz...må sjekke ved neste full måne om det har noe med det å gjøre:)

Skrevet

her hadde faktisk jeg også en gutt som var veldig urolig i natt!

Det er lenge siden han har vært våken på natta..men i natt har jeg faktisk ikke tall på hvor mange ganger jeg måtte fortelle han at det fortsatt var natt (før han våkna skikkelig 6.30..sover vanligvis til 8.30)

kan jeg med god grunn si at min gutt har vært ufattelig symtete i dag??

Skrevet

Uff ja, første natten alene med pappa (mamma sov på stua, første arbeidsdag idag://

Skal si til han at det skyldes månen og ikke han, så føler han seg kanskje bedre...;)

Skrevet

Ja, han våknet i natt noe han veldig sjelden gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...