Gå til innhold

Grey's Anatomy

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen plass på nett det er en episodeoversikt, der det står hva som har skjedd i de episodene som er vist?

vært på feie, og fikk ikke med meg de 2 siste episodene i denne sesongen som ble vist. ble christina og burke gift? hva skjedde med meredith å derek? enn hele george, izzy å callie greia?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk heller ikke med meg den siste episoden.. Vil gjerne vite dette jeg også...

Det beste hadde vært å sett hele episoden. Noen som vet hvor den finnes???

Men til lenej:

Jeg vet at burke og christina ikke ble gift og at callie og george ble enig om å prøve å få barn...

Mer vet jeg ikke :)

Skrevet

vi bruker tv.com, den er på engelsk og fra USA, så du får kanskje vite litt mer enn du vil, for de er jo en sesong lenger enn lille Norge..

Skrevet

callie og georg funker ikke.Han er utro med Izzie.......Burke stikker og kommer ikke tilbake.

Skrevet

Jeg vil gjerne vente med å se videre til den kommer til Norge.. :) Men skulle gjerne sett den siste episoden et sted på nett da..

Skrevet

du kan se de på nett, ihvertfall den siste episoden.

alluc.org

må opprette bruker, men er gratis :o)

Skrevet

takk takk odine. nå fikk jeg lest hva som har skjedd da..

åååhh.. så fristende å lese videre hva som har skjer da.. men skal klare å holde meg til episodene kommer på tv.. ser de lamme min kjære, det er jo serien vår, så kan jo ikke svikte med å jukse... :P

Skrevet

Du kan se hele episoder på fanpop.com og sidereel.com. Jeg har tom sett hele sesong 4 og nå har jeg begynt på private practice:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...