Frk. V *juli-11* Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Hvordan lager du de kyllingfaijtasene dine? Hørtes godt ut:)
velsignet med to Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Strimler kyllingfilet (bruker ca 400 gram til meg og samboeren) og steiker i litt olje, blander i en pose fajitas-kryddermix, 1/2 boks bønner og 1/2 løk, pluss bittelitt chili. Til guacemole bruker jeg 1 avocado, saften fra 1/2 sitron, kjøttet fra 1 tomat, 1 fedd hvitløk og 1/2 dl kesam. Moser alt og blander sammen. Har grønn salat ved siden. Kjempegodt!
Frk. V *juli-11* Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 Takk:) Høres veldig godt ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå