Gå til innhold

Kranglete, umodne innlegg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det meste er heldigvis bra å lese på 2 tri. Men du verden så kranglete og umodne noen virker. Denne nettsiden har forandret seg siden sist jeg gikk gravid. Ikke for å være hoven, men jeg lurer litt på hvor gamle de verste er? Er det de som er i 30 års alderen? 20 års alderen? Eller hipp som happ?

Ikke rart det er krig i verden. Dette skal vel vær et forum der man kan dele erfaringer, spørsmål osv?

Det er mye hakking på hverandre. Hadde dette vært en spalte for bare menn, så hadde det ikke vært sånn. ( Sikkert en del menn som ler av noen av disse spydige, ufine innleggene her inne:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...det skal være visst.....at mannfolkene ler av oss her inne. Viser rett som det er noen innlegg til mannen, og vi får oss begge noen gode lattere :)

Skrevet

Åh jeg er så enig!

Diskusjoner, greit nok, men det er mye drama her altså.

Tror forøvrig at det ganske jevn aldersfordeling...

Skrevet

Enig m dg...gidder ikke å lese alle de usaklige innlegene,prøver å kose meg med svangerskapet jeg,men virker som det flyter litt over med hormoner her inne....

Skrevet

Ja, håper det er hormoner, og at ikke noen er så kranglete og hårsår til vanlig:)

La oss kose oss med svangerkapet og dele erfaringer og være blid og hyggelig. Hvis vi syns at noen har for sterke meninger eller at de kan virke som bedrevitere. Så hva så? la det være:)

Skrevet

Sånn har det alltid vært på BiM. Var her under mitt første svangerskap i 2001 og det var like mange krangler og usaklige innlegg da også. Det skal bare et par umodne damer til og så har vi det gående.

Skrevet

Noe jeg har gått glipp av ???

Hvilke diskusjoner sikter dere til?

(Muligens mat-diskusjonen, der de krangler om hvem som er mest fornuftige; de overnervøse eller de som spiser alt???)

Skrevet

Flott at dere starter en ny tråd som dere kan sitte å erge dere sammen over alle di andre som ikke er like perfekte som dere selv.Dere er like umodne selv!

Skrevet

God underholdning, da :)

Skrevet

Og nå som vi hadde det så koselig her...Gikk nesten fem minutter før noen igjen klaget på hvor dårlig stemning det er her inne. Jøss.

Skrevet

hehe.. Jeg prøvde å skrive noe av det samme, og prøvde å tulle med at vi var vandrene hormonbomber, men da skal jeg si deg det ble bråk!! Fikk beskjed om å gå å pleie hormonene mine og ta grininga og sytinga mi et annet sted.. huff.. Jeg også prøvde å spørre om ikke dette var et nettsted for råd og utveksling av erfaringer.. Det morsomme er at når det kommer inn sånne fornuftige innlegg som dette, så er det NOEN av de største hissigproppene (IKKE ALLE) som er heeeeelt enig i at andre krangler for mye.. hehehe.. (nå blir det vel bråk igjen)

Mannen min sitter noen ganger å leser disse innleggene sammen med meg. og ja, han ler så han rister innimellom (forresten, det er der ordet hormonbomber stammer fra;) )

Men jeg er glad det også står MYE alvorlig og lærerikt her også;)

Skrevet

Det som er synd er at kanskje ikke alle klarer å sile ut hva de skal ta alvorlig og ikke her inne... Ved å sitte å skrive slik på nett vet man aldri hvem som skjuler seg bak innleggene. Dumt å sitte slik å være stygg med hverandre, å skremme hverandre opp.

Burde vært bedre oppfølging fra en administrator her, som ryddt opp i ny og ne. Her er jo folk som "vet" bedre enn både helsepersonell, forskere og samfunnsvitere... Merkelig...

Skrevet

Ja, det florerer av råd og formaninger om alt mulig som er stikk i strid med det jm og leger sier.. Det morsomste jeg leste her inne, var faktisk at enkelte da mente at det var leger og jm som ikke er oppdaterte!! Da sitter jeg her og river meg i håret av fortvilelse.. Tror vi bør forholde oss til de faglærte, og ikke stole blindt på disse kjærringrådene.. Mange gjenforteller bare det de hører andre sier, men det er klart; noen ganger har vi kanskje misforstått eller hørt feil?? Da er det kjempeskummelt å dele ut råd!!

Skrevet

Supert innlegg. Har full respekt for de som henger I slipset for aa folge alle mulige raad. Men har selv valgt aa ta det hele med knusende ro. Bor et sted der jeg fikk grillet iguanaklor til lunsj I gaar. Neimen ikke godt aa si hva denne innholdt av bakterier. Tomaten jeg fikk til var ikke skrellt og ikke kokt saa da skulle jeg ha kastet den, men jeg var sulten saa jeg spiste den, saa ei dame som var et par maaneder lenger paa vei med nr. 5 gjore det samme. Mitt poeng er- jeg hadde blitt gal, sulten og under ernaert hvis jeg skulle ha tatt alle de forhaandsregler mange her inne gjor. Kan ikke tenke meg et sekund at jeg blir en daarligere mor enn de- men det tror mange av de og de skriver innlegg opp og I mente om dette. Det er ikke mangel paa kunnskap saa jeg trenger ikke nok et innlegg om de grusome toxo, listeria konsekvensene.

Skrevet

Denne komentaren horte hjemme under en annen traad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...