camoneiel *har født* Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Ja du leste riktig. Nå er det like før jeg innfører et fjerde trimester her på BIM. Er 7 dager over termin og ingenting skjer. Det meste som blir skrevet her inne er jo ikke for oss som går over tiden. Og for oss er det vel ikke så mye spørsmål om SF mål og vondter her og der lengere ;-p Selv sliter jeg psykisk nå, med alle sms ene som kommer inn med et evindelig mas. Men har kommet frem til den beslutningen at jeg ikke svarer på noen lengere. Syns det er tåpent av folk å mase sånn, så da oppfører jeg meg tåpent tilbake, med å la være å svare. Har prøvd alle kjerringrådene som er å oppdrive for å sette igang, men ingen ting fungerer. Er moden og har hatt 3 cm åpning i ca 3 uker nå. Og toppen på kransekaka er at dette er mitt fjerde barn, og det i seg selv er vel grunn nok til ikke å gå over tia. Måtte bare få ut litt nå.........
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Føler med deg ! Skrik det ut her du så håper vi det skjer noe snart !!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Stakkels deg. Føler med deg. Send sms tilbake om at du har født, men du ikke ønsker besøk på en stund:-) Da holder de kanskje opp med å kontakte deg hele tiden. Sender litt fødestøv å håper det hjelper
Funny1 venter nr 2 Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Huff! Ikke bra og vente for lenge nei.. Gir trøste sympati til deg jeg......
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Heisann! Jeg skjønner absolutt hvordan du har det. Er i samme båt selv. Venter mitt 4. barn, men jeg er "BARE" 5 dager på overtid. Har hatt masrier i lengre perioder. Noen har vært regelmessige i opptil 12 timer. Med maks 6 min fra start til start. Har fått påvist 2-3 cm åpning. Veeldig moden, myk og sentrert livmortapp. Ble strippet på mandag, uten at noe egentlig har skjedd. Kommer masse slim, men thats it. Slimproppen gikk i uke 37, og da med en tydelig tegningsblødning. I allefall, dette er det første svangerskapet jeg går over tiden med, og har vel sånn smått gått å ventet på fødsel de siste 4 ukene. Virker som den ikke får ordentlig start. Skal på overtidskontroll på mandag, og det er nesten så jeg begynner å miste troen på at den kan starte av seg selv i det hele tatt, og at jeg må bli igangsatt. OPPÅ TOPPEN AV ALT, var jeg å sklei på isen i går, å bekkenet verker som bare det..... Helt sinnsykt vont! Ja dette ble vel en ordenrtlig klagesang fra enda en 4. gangs fødene....som forøvrig har bøtta innpå med bribærblad te/kapsler nå... Har prøvd alt annet av kjærringråd også....inkl. lakserolje! Men her sitter jeg! Du får ha lykke til, så får vi krysse fingrene for at fullmånen hjelper oss i gang ;-) Hvodan har forresten de andre fødslene dine vært? Kjappe? Lange? Jeg brukte lengst tid på 3. mann, og er veldig spent på om det blir å gå litt fortere denne gang. Brukte ca 12 timer på 1 og 2, nesten 20 timer på 3.
Christin Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Er 8 dager over og ingenting som tyder på at det skjer noe snart! Hode var festa trodde legen og JM tidligere, men nå på overtid har det gått lengre opp... Trodde ikke det var mulig.. Skal på overtidskontroll den 27, 14 dager over men kan ende opp med å bli sendt hjem igjen. Tar ihvertfall med meg baggen! Kjerring råd er oppskrytt... har ihvertfall ikke flere igjen å teste ut. Håper på litt fortgang her!! Lykke til dere andre, håper på fortgang for alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå