Gå til innhold

Når kan vi begynne å trene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker att ryggen begynner å svikte ,så må nå snart starte med noen øvelser, men er det før tidligt vid 2 uker etter fødelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

altfor tidlig mener nå jeg..ville ventet til 6 uker, ryggen din har vært belastet på en helt annen måte i flere måneder og skal nå omstille seg igjen..derfor kan den føles "merkelig" den første tiden..dette er påkjenning nok for ryggen din for øyeblikket :)

Skrevet

6 uker ja, muskler o.l. må komme seg på plass. etter legesjekken på 6 ukers kontrollen =)

Skrevet

He he, jeg skrev i almanakken min "6 uker - kan begynne å trene. Meld inn i treningsstudio". Særlig... 7 mnd etter fødselen har det blitt med tanken.. Men går tur hver dag da. Ikke at det er unnskyldning god nok..

Skrevet

Det går jo an å ta noen øvelser for ryggen. Du skal derimot være forsiktig med "trening". Det er stor forskjell på å ta noen ryggøvelser og å ta 100 spensthopp...

Skrevet

begynte smått etter 3 uker:) å det gikk sååå bra:)

Skrevet

Ja, jeg begynte også før. Gikk turer etter et par uker og var på treningssenter etter 4 uker. Det er mange her inne som roper ut hver gang noen sier de har vært på treningssenter før de velkjente 6 ukene, men samtidig skryter av at de har vært flinke og gått lange harde turer omtrent dagen etter fødsel. Det er ofte mye større utfordring for kroppen å gå oppoverbakke med tung vogn enn å tusle litt på en tredemølle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...