Gå til innhold

Må det gjøre så vondt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

går nesten hele dagene med kynnere, iblandt blr de så harde at jeg føler at jeg må presse når jeg puster ut. sinnsykt vondt i korsryggen i tillegg... hva skal jeg gjøre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei??? Kanskje du skulle ringe jordmor/føden....

Skrevet

mandag var jeg inne på føden men da stoppet det og fikk målt bare ei rie. men den ene ria var nok til at jeg fikk time der neste onsdag for kontroll. er 33+2 i dag. hvor lenge skal man ha det sånn da??

Skrevet

vist det er så ille som du beskriver det, ville jeg ringe føden å forklare.. kanskje du kan komme inn før onsdag til kontroll..... høres ikje mye godt ut....

Skrevet

vet ikke hva de kommer til å gjøre med det isåfall. er min 4 men sånn har jeg ikke kjent før.. fikk ikke noe medisiner når jeg var oppe på mandag heller., låg på grensa for å ikke få lungemodning til babyen og ikke noe til meg selv. har 14 mil til føden så det er lisom ikke bare å sette seg i bilen å svinge innom heller. er ikke alltid det gjør like vondt så det er vel bare å herde ut tenker jeg...

Skrevet

Du får ta å slappe av og ikje anstrenge deg for mye..... ta en dag av gangen..... :o)

Lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...