Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Må det være tegn til blod for at det er den som er gått??
nr 4 er her<3 Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 nei d må ikke være blod i den..jeg tror min kom idag på morran eller hvertfall noe av den å d var ikke blod i den...
Funny1 venter nr 2 Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Hmm.. Lurer på om min også har gått, vet ikke om jeg skal gå i så detalj, men slim kommer avogtil ja.........
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 min har gått og så bare ut som blank gele etterfulgt av tynn hvit utflod i dagene etterpå. går å håper at det ikkje skjer noe mer da jeg bare er 33 uker i dag (har anstrengelsesforbud etter et fall der det ble konstantert åpning)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Lurer på om litt av min kom i dag. Kan den komme litt etter litt? Var i hvert fall noe som minnet litt om snørr når jeg var på do i dag (beklager detaljene...). Jeg er jo bare 33+2. Den skal da ikke gå så tidlig?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Til deg over her Anonym.Var det ikke bare vanlig utflod da?hender jeg får slike klumpete seigt utflod som kan mine om snørr. Min slimpropp gikk siste en time før vannavdgang og var da litt svart..om jeg husker helt rett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå