nøffemamma Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 *Jeg er her fortsatt hvis du lurer:o) Pc en min funker ikke, så er på nettkafe og ikke så ofte på nett om dagene......... Skal hjem nå og lese ennå en bok, og håpe på at kanskje ho kommer snart...........Har akkurat vært hos legen og alt er hvertfall bra med oss begge:o)
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Hei, nøffa!! Var inne nå for å se hvordan det går med deg! Håper dere klarer å slappe av, selv om du er godt på overtid. Tenker mye på deg og de andre fra treffene, gleder meg til vi kan treffes med barnevogner! Balder har hatt litt startvansker, har hatt gulsott, vært på sykehus fordi han ble så slapp og ikke fikk i seg nok mat. Men nå går det framover (med tillegg...), så jeg håper vi kan komme oss ned til byen en dag. Gleder meg til å lese at du har født, og hvordan opplevelsen ble! Ønsker deg masse lykke til!
wennis Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 hun har det for bra der inne:-)! Vil ønske deg lykke til jeg også - håper det skjer noe snart! Godt å høre at dere har det bra begge to. Termin i dag jeg, men her er det bare stille og rolig. Har på følelsen at jeg har 2 lange uker foran meg...
nøffemamma Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2008 Tror nok endelig det er min tur, selv om det virker som det kan ta litt tid.... Kommer ikke så veldig hyppig de riene enda, men kommer godt,,,og tydelig at noe skjer........ Bringebæret: godt å høre at det går seg til med lille balder , selv om du har hatt en tung start:o) gleder meg masse til å se han!!! Og wennis-----: tenk hvis hun lurer seg ut på din dag da- tenkte på deg idag morges......og håper virkelig du slipper å gå over en uke til.Det er ikke spesielt godt for psyken......Blir så utrolig drittlei........Blir glad hver gang jeg må krøke meg sammen her nå, så er klar for fødsel..... håper ikke dere ser meg mer her inne nå!!!!!!!! Vi får krysse fingrene sammen.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Lykke til nøffa. Synes det er din tur nå :-)
Lompa75 Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Hallo! Bra at du roper på meg her inne ;o) Vet ikke om du fikk PM med mobilnr mitt? Nå synes jeg virkelig at du bør være nestemann på sykehuset... Vet hvordan det er å gå over tiden, nøffa. Men nå kan du ha nedtelling til max-dagen din. Jeg fikk igangsettingsdato, og vips så var fødselen igang ;o) Gikk 10 dager over med førstemann og 7 dager over med andremann. Sånn er det for mange av oss, desverre. Jeg vurderer å stikke innom treffet på mandag(hvis nattesøvnen er grei), men satser på at du ikke kommer da... ;o) Vil benytte anledningen til å ønske deg masse lykke til, nøffa! Det skjer snart...veldig snart!
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Masse lykke til, nøffa!! Gleder meg til å lese historien din! Sender deg en pm med mobilen min, så kan du oppdatere meg når det har skjedd noe! Stor klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå