Lucy T og prinsessa *** Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 I dag skal jeg begynne på min tredje pergokur, men denne gangen skal jeg ta dobbel pergo! De to andre gangene har jeg tatt enkel kur, en gang med EL og positiv test, andre gangen uten EL... Håper veldig på at denne doble kuren skal gjøre susen Hadde vært morsomt å følge flere som også skal ta pergo, sammenligne symptomer og dele håpet
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 hvordan kan man få pergokur? hva går den egentli ut på?
Dotten Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 *Rekker opp hånda* Begynner også i dag. Min første, og en enkelkur! Blir superspennende. Har jo stabil syklus, men skal ta det for å gi det en ekstra puff Masse lykke til, og vi får følge hverandre med "argusøyne denne pp, som for øvrig er min 20
Dotten Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 bestemt oss:) Pergokur får du av din gynokolog (i mitt tilfelle), ev. fastlegen din. Pergotime som det heter, brukes i utgangspunktet for dem som ikke har eggløsning eller ustabil syklus. Bruken av disse pillene kan risikere flerlinger, da det fort kan slippes mer enn et egg, men hvor stor % sjanse vet jeg ikke. Jeg selv har stabil syklus, og vet jeg har eggløsning, da gyn så det både på innvendig ultralyd, og jeg har fått det stadfestet på blodprøve. Men gyn.dama ville gi meg Pergo, kun for å gi det en liten puff siden jeg har holdt på så lenge. (20 mnd). Vet jeg kan bli gravid, da vi har ei jente på 2 årog 5 mnd.
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2008 Åh så moro, da blir vi jo helt likt, i alle fall frem til el. Jeg har sjelden el av meg selv, så finner ikke ut ikm dagen før el testen blir positiv. Ja blir spennende, ble gravid på første pergokur som var en enkel, men mistet i tidlig sa. Så som legen sa; da er det i alle fall mulig å bli gravid Masse lykke til du også Jeg sluttet å telle pp en gang mellom 1 og 2 års prøving, teller år jeg nå, hehehe. Snart 3 år... Men nå må vi få det til snart
jåsjenta Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Jeg og:) Har tatt 3 enkle pergokurer, ble gravid på den første,men mistet. Så nå i dag har jeg tatt mine siste tabeletter av en dobbeltkur. Går i tillegg på metformin-som funker som hormonstabiliserende. Vi prøver på vår første, å har prøvd i omtrent 3,5 år. Kommet litt ut av tellinga:) Har vært til utredning, og lap, og alt var bra hos begge to. Jeg har og el selv, stortsett hver mnd. Så nå satser jeg skikkelig på at den sitter denne pp. Hadde gjort seg:)
*Babyønske* Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Heei Jeg går no på min første doble pergokur.... Har ikm den 25feb..... Spennende... HÅPER tr ikke kommer Ellers har jeg nesten ikke hatt bivirkninger... Litt hetebyer, men ellers ikke noe... hihi så tror jeg er heldig.. klem fra meg
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. februar 2008 Hei. Så spennende det blir dagene frem mot ikm, ikke så lenge igjen nå. Jeg blir i alle fall mer spent fram mot ikm når jeg tar pergo.... Jeg har også vært heldig å ikke fått noe særlig bivirkninger av pergoen, har bare sånne hetetokter. Ser andre er mer plaget med bivirkninger, og håper at jeg ikke får noe mer nå som jeg skal ta dobbel kur. Blir spennende i alle fall. Lykke til med IKM
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Jeg begynner på min første kur i morgen. Både gleder og gruer meg, er redd for bivirkningene, men satser på at alt går bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå