Hippomama Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 jeg mener det bør være frivillig. i mitt tilfelle kan ikke sambo ta ut 4mnd i permisjon, da får han sparken, eller fimaet går dunken, for alle i hans firma har sin egen maskin(han er maskin arbeider), som det bare er han som er opplært på, og det tok et år før han ble ferdig "opplært". at det skal bli tredeling, må vårt barn i barnehage mye fortere enn vi vil. håper det ikke blir så dette forslaget blir vedtatt!
Miss L å di Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Blir dette vedtatt, får iallfal ikke vi flere barn. Det har vi rett og slett ikke råd til.
Hippomama Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 d har ikke vi heller...å vi har ingen barn. å få unge e mitt største ønske, men blir d vedtatt går no d i vasken...
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Det er ikke lov å sparke folk når det tar foreldrepermisjon. Hva gjør firmaet til din samboer dersom en kvinner går ut i fødselspåermisjon da? Får hun sparken hun også da?
Hippomama Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2008 det er ingen kvinner som jobber i hans firma...de er 12 mannfolk, så de kvinnene som har jobbet der har ikke taklet alt grise snakket og slikt tror jeg... det jeg mener med innlegget er at i mange firma er de veldig avhengige av de ansatte, og selvfølgelig kan de få satt inn en vikar, jeg tror ikke min sambo får sparken, men jeg tror det blir vanskelig, det er alt... men uansett hva politikerne finner ut, skjer ikke dette i dag, eller i år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå