Gå til innhold

3D-ul eller ikke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sånn i tvil om jeg skal dra på 3d-ul eller ikke. Det hadde jo vært veldig gøy å se babyen igjen, men samtidig har jeg ikke lyst til å se hvordan han/hun ser ut før fødselen. Dessuten er jeg redd for å få vite kjønnet. Kan vel plutselig snu seg inni der...

Hmmm.. Noen synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal og gleder meg=) Jeg vil vite kjønnet jeg da!

Skrevet

Hvis du absolutt ikke vil vite kjønnet,så bør du ikke gå på 3d. Da vi fikk gullgutten,ville ikke samboer vite kjønnet,men vi bestilte time til 3d,jeg sa da at det kunne hende vi ville se det selv og at vi da nok burde holde oss borte.Han ville heller på 3d enn å ikke vite kjønent,og på den ul,så vi kjønnet selv,ingen tvil at det ble en gutt.

 

Har du heller ikke lyst til å vite hvordan barnet ser ut,så ser jeg heller ikke vitsen med en 3d,men dette må du jo finne ut av selv.

 

Du kan jo bestille en vanlig ul,og se babyen på den måten,da ser du jo ikke hvordan babyen ser ut,men om du ser kjønnet selv der,det vet jeg ikke.

Skrevet

Jeg er litt i tvil om akkurat det med å se hvordan han/hun ser ut. Jeg har lyst, samtidig som jeg ikke har lyst..

Men kjønnet vil vi ikke vite! Så da er det kanskje litt risikabelt å dra på 3d-ul ja...

Skrevet

Jeg var i uke 28 og kommer til å ta den uken denne gangen også.

Skrevet

Ja,det er risikabelt,men du og din kjære er de enste som kan si om det er det rette for dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...