Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 må bare skrive det noen sted :-) har en på 2 år og en på 11 mnd utrolig spennende
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 takk for gratulasjoner men hva menes med helt sprengt? hi
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 åååh, så koselig =) Skulle ønske jeg også var i dine sko. Må vente litt vi da. Må ha en jobb og litt bedre inntekt først :-)
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 jøss da du må være skikkelig fruktbar ;-) grattis!! hilsen skikkelige sjalue
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 var egentlig ikke så veldig fruktbar , vi brukte 8 år på nr 1 klarte det med prøverør, men nå går det unna :-) så noen spurte om jeg var sprengt , folk tenker vel sitt med 3 så tette men er en grunn for det også hi
77modell Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Jeg tenkte uff stakkar deg helt til jeg leste det med prøverør. Da regner jeg med dere er så voksne å modne at dere vet hva dere gjør:) Men at dere får å gjør på nærmeste åra er det vel liten tvil i!!! GRATTIS
tudeluuu Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 Har et vennepar som har 3 så tette som det du vil få, og de skryter situasjonen opp i himmelen. Det var urolig tøft de første årene, men nå når guttene har blitt litt større så har de så mye glede av hverandre at det var verdt alt strevet =) Gratulerer så mye med en til på vei! Har akkurat fått ut den jeg hadde på vei, så er veldig mett på graviditet akkurat nå, men jeg håper og tror at det kanskje blir en 3. og siste gang på meg også om noen år. (er 2,5 år imellom de to jeg har). Lykke til!
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 21. februar 2008 #11 Skrevet 21. februar 2008 3 tette!! oj oj. gratulerer. jee har bare en liten på 4 mnd jeg blir helt skremt av tanken på å få en til snart = ) må jo uansett være spennende for deg = ) gratulerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå