Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 21. februar 2008 #26 Skrevet 21. februar 2008 Ja, fra jeg var 16.5 til tre mnd unna 18år. Da ble situasjonen slik at jeg valgte å ta imot mine foreldres tilbud om å flytte inn igjen, siden jeg var gravid. Jeg flyttet fra Åfjord (Utenfor Tr.heim) til Drammen, og situasjonen for meg ble vanskeilg når allerede barnefaren ble vanskelig da jeg var gravid. EN ekstra trygghet å bo hjemme me familien, siden jeg da tross alt bodde 8timer unna de. Nå har jeg flyttet ut igjen, og bor i Kløfta. Men sammen med samboeren min. Savner familien min, men.. =)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 21. februar 2008 #27 Skrevet 21. februar 2008 Bodde alene fra jeg var 16 til jeg ble 17. Så bodde jeg sammen med kusina mi i ett år, ei venninne i ett år og ei anna venninne i noen mndr, flytta så hjem til mamma å pappa i et par mnd før jeg flytta sammen med han som nå er samboeren min.
It's all about me Skrevet 21. februar 2008 #28 Skrevet 21. februar 2008 Selvfølgelig har jeg det, mange år tilsammen. Å bo alene en tid burde vært obligatorisk og håper mine barn vil gjøre det når de blir store nok før de får samboer. Tiden alene setter jeg stor pris på nå i etterkant og den har vært viktig for meg. Tror ingen har godt av å dra rett fra mamma og pappa til samboerskap, å klare seg alene vokser man mye på.
BettyBoob Skrevet 21. februar 2008 #29 Skrevet 21. februar 2008 jepp i perioder. Aldri bodd med kjæreste før, men søsters og venninne.
Sabina og gjengen Skrevet 21. februar 2008 #30 Skrevet 21. februar 2008 Jeg flyttet ut da jeg var 18 og bodd alene frem til sønnen min ble født, da var jeg 20. Så har jeg og sønnenmin bodd sammen til etter det.. har aldri bodd sammen med noen andre enn familien og marken min. Var alene fra start med han. Nå flytter jeg sammen med kjæresten min når han får jobb på denne sida av landet.
hit og dit Skrevet 21. februar 2008 #31 Skrevet 21. februar 2008 Ja budde aleine i to år, fra eg var 17 til 19.
høstbarn:) Skrevet 21. februar 2008 #32 Skrevet 21. februar 2008 Bodde alene fra jeg var 18 til 20, flyttet så inn i kollektiv. Var veldig sosial og aktiv da jeg bodde alene, så det var ikke ensomt. Tror alle har godt av å ha bodd litt alene. Mannen min har foresten aldri bodd alene, det har jeg ikke tenkt over før;) Han bodde i kollektiv noen år før vi slo oss skikkelig sammen;
winneboo Skrevet 21. februar 2008 #33 Skrevet 21. februar 2008 Aldri alene,alene. Men bodde "alene" rett etter jeg fødte datteren min, i da ca 1 år og 4mnd. Ellers har jeg bodd med venner eller kjæreste.
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #34 Skrevet 21. februar 2008 Bodde alene i 8 mnd...når jeg var 17... Så møtte jeg min kjære og han flytta først inn til meg, så flytta vi sammen i en ny leilighet:) Var egentlig ikke så moro å bo alene heller, hadde stort sett venner som overnatta hos meg, eller jeg overnatta hos, så var nesten aldri alene heller da...
klg,2 boys now:) Skrevet 21. februar 2008 #35 Skrevet 21. februar 2008 flyttet da jeg var 18år for meg selv.stor trivdes og hadde det så koselig i min lille hybel.etter vært kom gubben inn da,å så fant vi oss noe større.men var godt å bo alene,men kunne ikke tenkt meg å gjøre det nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå