Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Jeg skrev et innlegg igår om at samboeren snorker så tungt. Så forferdelig tungt. I tillegg sover han skikkelig tungt. Kunne sovet seg gjennom hva som helst han. Om vi hadde hatt brannalarmen på soverommet, så hadde han nok fint bare sovet videre om den hadde ringt. I tillegg så har han hatt mye hodepine siste månedene..men jeg synes dette øker og øker. Igår hadde han så vondt i hodet at han satt her og skrek:( Skikkelig inntens hodepine. Men han nekter jo å gå til legen vettu. Han skal aldri til legen, uansett. For kroppen order opp selv, som han alltid sier. Skal være så stor å tøff!! Hmf! Han er mye trøtt og sliten, og sovner jo fort om han slapper av. Enten om det er på sofaen, i stolen, eller på gulvet med snuppa om han legger ned hodet for å slappe av. Dette bekymrer meg. Han jobber jo mye, men synes det er litt for mye av alt liksom til å være bare pga jobben. Jeg maser og maser om at han må gå til legen, men greier ikke å overbevise han. Tror kanskje nå at han er redd for å gå, tror kanskje han er redd for å få vite noe han ikke vet liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå