nickoline og supermann Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Vet den hang på plassen hans før helgen. Var ikke i barnehagen før i dag. Da jeg kom var den borte. Leita rundt, men borte var den. måtte hjem å hente en annen dress. Håper vi får den igjen, at noen har fått den med ved en tilfeldighet. ... Kjipt å måtte kjøpe ny dress nå. Den ville jo passet neste år også. Regnbueulldressen er røket i glidelåsen, så den må repareres. Dumme dem som har tatt den med seg!
Mamma2OO5 Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Det er så kjipt når sånt skjer!! Regndressen vår var borte en laaang stund, men så plutselig dukket den opp igjen. Det samme har skjedd et par andre ting også. Får håpe at det ikke er noen frekkinger som har tatt den!
nickoline og supermann Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 Får håpe det, men den er forsvunnet fra plassen. Jeg er nemlig nøye med å samle opp tingene før vi reiser derfra.......
Mamma2OO5 Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Det er jeg også og så pleier jeg å merke alt av klær nøye. Likevel får folk med seg tingene hjem. Men noen ganger ligger det jo hulter i bulter i garderoben så om en bestemor kommer og henter er det ikke like lett å vite hva som er hvems )
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Har ofte funnet klærne til barna i "gjenglemte klær" kurven enda de er godt merket med navnelapper. Synes det er litt dårlig så lenge de er merket, skulle ikke sagt noe dersom det ikke sto navn i dem! Håper den kommer til rette igjen! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå