Kystrøya Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Har det noen sammenheng, eller har det i bunn og grunn ikke noe å si for hvor stor babyen kommer til å være? Forrige gang fødte jeg en jente 10 dager over termin, og hun var 3890 gr. SF-målene mine lå hele tiden sånn ca på den røde streken. Denne gangen har målene mine vært over den røde streken, og på siste kontroll (38 uker på vei), så var det kommet nesten over det grønne feltet. Så da tenker jeg; hjelpe meg! Skal jeg få en monsterbaby denne gangen???
mor.monsen Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Mine SF mål har hele tiden ligget øverst på den mørke grønne linja. Jordmor og lege har sagt at det ikke har noe å si på hvor stor babyen er. Mer på hvordan den ligger og hvor morkaka ligger og menge fostervann. Ene jordmora mente at ungen kom til å være 3450g ved termin.
nr 4 er her<3 Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 jeg lå oxo langt over normalen ei stund på sf målene men bayen var helt normal stor så d har ikke noe å si på str til babyen=)
*Super*Mamman* Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Målene mine i de to tidligere svangerskapene mine, har ligget laaangt over det grønne felte, men bebiene har ikke vært store, kun 3200 og 3300 g... Ligger laaaangt over denne gangen også, men får nok ingen stor bebi,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå