Gå til innhold

Hvor gamle var dere da dere flyttet hjemmefra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 17 (folkehøgskole, møtte søring og flytta sørpå da jeg var 18)

Skrevet

Jeg var 21:o)

Skrevet

19

Skrevet

En uke før jeg fylte 20, i protest.. Var på en visning i et kollektiv og ringte mamma på vei hjem, sa nå flytter jeg! Sta ja...

Skrevet

16..

Skrevet

18 år. Jeg kunne godt vært eldre og skjønner hvorfor mamma var i mot at jeg flyttet for meg selv.

Skrevet

18

Skrevet

da jeg var 18 møtte jeg min kjære, han gikk på skole der jeg bor. bodde hos han så å si hele tida da, i skoleåret, da eg va 19 og når skolen var ferdi pakket jeg tingene mine og flyttet sammen med han her han bor. 2mnd etter så giftet vi oss. bor bare 2 timer unna mamma å pappa så kan se de når jeg vil da :)

Skrevet

Jeg var 16år. Flyttet sammen med min da værende kjæreste =)

Skrevet

Da jeg var 21, 23 og 25.. Søstrene mine omtrent det samme. Min far har hoderystende kommentert at det har vært umulig å holde styr på hvem som bor hjemme, og i hvilken etasje de holder til :)

Skrevet

Såvidt blitt 18 år.

Skrevet

jeg var 16 år. da ble jeg samboer.

Skrevet

17,18 og 23. Siste gangen var bare et par mnd da, mens jeg ventet på at leiligheten min skulle bli klar

Skrevet

Jeg var 18 år- flyttet sammen med han jeg giftet meg med etterhvert og stiftet familie og hus med....

Når han forlot oss..og jeg ble syk og måtte på Uførestønad- og trengte hjelp så måtte jeg bite i det sure eple og flytte hjem- bor nå i kjeller leiligheten hos mine foreldre igjen...i en alder av 31 år!

Ingen drømmesituasjon...men hva gjør man når helsa svikter og man blir alene.....

Prøver å tenke positivt....de vil gjerne ha oss her og hjelpe oss...og jeg trenger det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...