Gå til innhold

ang kjemisk gravilitet..


Mamma25,gullet+frøetimagen08

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan man få positiv test da?

 

Hva innebærer dettè?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter det jeg har forstått så er det et bekfruktet egg som ikke fester seg ordentlig, og man kan da få svakt utslag (spesiellt de som tester før ikm) på en graviditetstest. Mensen kommer likevel til vanlig tid evt et par dager senere..

 

=)

Skrevet

Kjemisk graviditet vil si at sæd cellen svømmer rundt egget eller har vært inntil som gjør at kroppen din sender signaler til kroppen som sier den er gravid.Du produserer da hcg å får positiv test men dette er som regel før eller rundt ikm dagen så blir testen negativ å du får som regel mensen etter en uke over ikm.Denne menstruasjonen kan føles litt kraftigere enn vanlig mens.Fikk du svar på det du lurte på?Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...