Mamma25,gullet+frøetimagen08 Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 kan man få positiv test da? Hva innebærer dettè?
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Etter det jeg har forstått så er det et bekfruktet egg som ikke fester seg ordentlig, og man kan da få svakt utslag (spesiellt de som tester før ikm) på en graviditetstest. Mensen kommer likevel til vanlig tid evt et par dager senere.. =)
ludda Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Kjemisk graviditet vil si at sæd cellen svømmer rundt egget eller har vært inntil som gjør at kroppen din sender signaler til kroppen som sier den er gravid.Du produserer da hcg å får positiv test men dette er som regel før eller rundt ikm dagen så blir testen negativ å du får som regel mensen etter en uke over ikm.Denne menstruasjonen kan føles litt kraftigere enn vanlig mens.Fikk du svar på det du lurte på?Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå