Vicky 83 Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Har dere et eksempel som jeg kan se på eller noen gode tips? Jeg er god på rim og rytme, men jeg vil jo at det skal være et godt innhold i talen også. Synes det er vanskelig å få til begge deler samtidig.
nickoline og supermann Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 hvem skal du tale til da. synes nå egentlig at taler skal gå i en mer formell versjon jeg da. Da kommer budskapet mer fram... Jeg er flink til å skrive taler - har jeg hør. Men det er nok fordi jeg bryr meg om de jeg taler til! Litt lettere da!
*bolla pinnsvin* Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Sorry at jeg sier det, men taler på rim er liksom ikke helt greia i mine øyne. Det blir bare å lese opp fra et manus og virker ikke ektefølt. Hvis du vil ha noe på rim, så skriv heller en sang.
Vicky 83 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2008 Takk for svar fra dere begge. Talen er til min mor fra meg og min søster, så det er mer enn nok å si. Moren til en venninne av meg hadde en tale på rim til venninnen min i bryllupet hennes. Det er den beste talen jeg noen gang har hørt. Hadde masse innhold og var absolutt ektefølt. Så etter min mening går det an, men det er vanskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå