Gå til innhold

Ang kjemisk gravilitet....


Mamma25,gullet+frøetimagen08

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan man få positiv test da?

 

bare lurer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjemisk graviditet er noe man oppdager når man tester før IKM, og gjerne får et svakt utslag på testen. Mensen kommer som oftest som ventet eller noen dager på overtid. Det betyr at egget er blitt befruktet men ikke klarer å feste seg. Dette er nok vanligere enn man tror, og blir som sagt bare oppdaget når man tester tidlig...

Skrevet

testet 2 dager før ikm 23...

Kan det være kjemisk gravilitet da?

 

Skrevet

Jeg hadde en kjemisk graviditet eller SA som legen kalte det. Testet positivt på CB-digital 2 dager før IKM. Testet negativt på billigstrimler utover i uka,men tenkte det sikker var dårlig kvalitet. Tok en CB-digital 1 uke etter positiv test, og da var den negativ. Begynte å blø 10 dager over IKM... Skal aldri teste før IKM igjen...

 

Har du fått negativ test?

Skrevet

Det er egentlig umulig å si. Får nesten bare vente å se. Du får teste igjen hvis mensen uteblir, er den positiv da også så er du nok gravid.

 

Hvilken test brukte du da? Tror nok at positivt med CB så nært IKM er ganske til å stole på.

Skrevet

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...