Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Jeg får dermed ikke jenta mi til å rape om nettene! Hun sovner godt videre, men nå hun våkner mellom kl. 08.00 og 09.00 ligger hun å kaver for å få ut lufta... Sliter en del med luftsmerter ellers og. Noen som har noen tips for å få henne til å rape? Har prøvd å legge henne på magen på brystet mitt, reist meg opp og gått med henne, dunker hun forsiktig i rumpa og stryker henne på ryggen.
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Jupp. Er veldig nøye med og få lillemann til og rape,Har han luft som plager han så våkner han heletidenDu kan prøve og legge henne over skulderen,hold i hodet med en hånd og ta tak under rumpa og rist litt forsiktig i ca 10-20sek. Funker ikke det legg henne ned litt for så og ta opp, stryk hånden fast fra rygg oppover mot nakke litt. Funker det ikke prøv og legg ned igjen for også ta henne opp. Dette med og legge ned litt for så og ta opp bruker og gjøre susen for oss ihvertfall :-)
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Nei, det er ikke alltid vi får noen nattrap her heller. Men hun sover fint videre uten problemer heldigvis. Du kan prøve å "duppe" henne før du legger henne over skulder for å rape. Det bruker å hjelpe noen ganger her. Ta hånden under hodet/nakken hennes og en hånd på ryggen/rompa og dupp henne ned i 2 sekunder. Da kan det hende rapen kommer litt lettere etterpå.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 du kan og prøve å sette hun rett opp. det hjalp på mi.. og stryke hun på ryggen.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Takk for tips! Skal prøve i natt. Om dagen kommer rapen så lett som ingenting... men om natten så får hun den ikke opp..merklig.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 min sitter på kneet/låret mitt mens jeg bøyer han fremover og klapper han på ryggen. funker som en kanon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå