Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er no i 10 sv.skapsvekegravid med nr tre. Har to jenter frå før på 4,5 år og 6 år. Jobbar 70 %, og er så vidt eg kjem meg igjennom dagane sidan eg er så usedvanleg trøtt. Dei andre sv.skapa har vore så fine, har vore meir opplagt enn nokon gong, og med ein mage som ikkje har komt før 4 el 5 mnd. Men ikkje no nei, kvalm, trøtt, kjempe tunge og såre bryst og allerede en godt synleg mage. er det guten som melder seg eller? Har nesten problem med å kome meg inn i arb.uniforma..

Nokon andre her inne som har/ har hatt det slik? Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, kjenner meg igjen i det.. Er òg i 10.veke med nr 3, veldig trøtt og synes magen kjem kjempefort...før har den ikkje kome før 5-6.mnd....Yngtstemann her blir 2 i juni, så det kan jo hende det er fordi det ikkje er så lenge sidan.. Eg har to gutar frå før, så eg lurte på om det var jenta som kom:) Lykke til iallefall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...