Gå til innhold

Hjeeelp, noen som kan data her? Viktig


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe rart har skjedd med dataen min her, tror driten er paa engelsk, alle tegn og slikt har byttet plass, kolon vet jeg ikke hvor befinner seg en gang... Hvordan faar jeg det over til norsk? Sporsmaalstegnet fant jeg der bindestreken skal vere... Hehe, frustrert ja... sukk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

flere plasser du kan sjekke dette opp...først, se om det står no, helt nederst på skjermen, hvis ikke hold muspekeren over det som envt står der, og høyreklikk,og se om du kan forandre det der.

hvis ikke må du opp på vektøymenyen og se om det er noen innstillinger der...eller på kontrollpanel, og på tastatur....

Skrevet

mulig det står EN på din,(sjekket med min her, står på NO )

om det står en,så hold musepekeren over,og høyreklikk,så trykker du der det står instillinger(mulig på engelsk) da kommer det opp en rute, som du kan forandre til NO.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...