Nummer 3 kom i november :) Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Noe rart har skjedd med dataen min her, tror driten er paa engelsk, alle tegn og slikt har byttet plass, kolon vet jeg ikke hvor befinner seg en gang... Hvordan faar jeg det over til norsk? Sporsmaalstegnet fant jeg der bindestreken skal vere... Hehe, frustrert ja... sukk
* 5 om dagen * Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 flere plasser du kan sjekke dette opp...først, se om det står no, helt nederst på skjermen, hvis ikke hold muspekeren over det som envt står der, og høyreklikk,og se om du kan forandre det der. hvis ikke må du opp på vektøymenyen og se om det er noen innstillinger der...eller på kontrollpanel, og på tastatur....
* 5 om dagen * Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 mulig det står EN på din,(sjekket med min her, står på NO ) om det står en,så hold musepekeren over,og høyreklikk,så trykker du der det står instillinger(mulig på engelsk) da kommer det opp en rute, som du kan forandre til NO.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå