2 gutter og 1 jente Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 jepp jeg gjoer det! han er 9 maaneder og det er ikke noe problem. tror nesten melkeproduksjonen har oekt etter at jeg ble gravid:)
Mamma+♥♥♥♥jenter Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Uff ja.. Jenta er 15mnd da, så jeg skal prøve å slutte snart.. Blir litt godt å få en liten pause før det er på'n igjen!
Fia tobarnsmor Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Ja, jeg ammer gutten min på 8 mnd. Har også fått lkt melkeproduksjon etter jeg ble gravid. Men skal avvenne i god tid før nestemann kommer.
2 gutter og 1 jente Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 ja, jeg tenkte aa slutte naar han er 1 aar...saa faar jeg puppene for meg selv i 5 maaneder foer det blir ny puppeokkupasjon! haaper Leon har glemt hele puppinga da til nestemann kommer saann at det ikke blir sjalusi over den! hoho
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Jeg ammer sønnen min som blir 2år snart. Må si jeg føler litt for å få ha puppene mine for meg sjøl før babyen kommer, så jeg skal slutte nå når han blir 2år. Vanskelig å slutte syns jeg, sikkert værre for meg enn for han Men jeg vet han kommer til å bli så sjalu om babyen skal få pupp og han også får. Hører jo om tandem amming, men tror ikke det er noe for meg.
Lilje74 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2008 Min jente er snart 1 og 1/2 år... og jeg synes også det er vanskelig å slutte... men ved 2 år tror jeg jeg må si stopp jeg også... Dessuten skal jeg begynne å jobbe snart... Det kan bli tøft å samtidig amme og være gravid... innbiller jeg meg iallefall...
helhalhalo Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Hei Lilje jeg tror jeg husker deg fra forrige runde jeg har en på 1 og 1/2 år. Jeg fant ut i dag et jeg er gravid og jeg ammer:) Jeg har laget meg et nytt nick for jeg vil være litt anonym nå i starten Når har du termin?
Lilje74 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. februar 2008 Godt mulig du husker meg. Jeg var ganske aktiv... Terminen blir helt i begynnelsen av november hvis det går bra... :-) Du da?
helhalhalo Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 termin 29. oktober, jeg kan røpe hvem jeg er litt senere. Ja vet jo ikke hvordan dette går, men må jo være optimist
MammaMia på'n igjen Skrevet 22. februar 2008 #11 Skrevet 22. februar 2008 Hihi! Jeg husker også deg, Lilje, fra forrige runde - da med et annet nick - som jeg må holde hemmelig litt til!! Jeg fikk barn i oktober og er også gravid igjen. Termin i oktober denne gangen også (det går jo så på skinner). Men alt er veldig nytt så jeg må jo se an om det går bra da. Lykke til med jobbing og amming!
helhalhalo Skrevet 22. februar 2008 #12 Skrevet 22. februar 2008 mammamia kanskje vi kjenner hverandre også? Det finner vi ut av når vi røper oss:)
Lilje74 Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 23. februar 2008 Så morsomt! Blir spennende å se hvem dere er! :-) Ja, det blir spennende med jobbing og amming! Heldigvis noen uker igjen... Vi reiser bort noen uker nå... så jeg kommer ikke til å få vært her inne så mye før etter påske regner jeg med... Da har vi kommet lengre inn i 1. trimester. Gleder meg til å hoppe over... :-)
helhalhalo Skrevet 23. februar 2008 #14 Skrevet 23. februar 2008 Heldig du som skal reise litt da. Jeg skal prøve å ikke være her så mye jeg også. Kan ikke gå å tenke på dette her hele tiden Jeg er så spent og så gruer jeg meg litt til å si det på jobben og litt til å si noe til familien også. Gleder meg også, men det er liksom alltid noen som mener noe om valgene man tar..
Lilje74 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 24. februar 2008 Ja, det forstår jeg godt :-) Vi har allerede sagt det til de nærmeste, men så reiser vi iallefall bort for en stund :-) Lykke til så lenge!
Lilje74 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 26. mars 2008 Hvordan går det med dere nå? Ammer dere fortsatt? Har dere sluppet nyheten?
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 26. mars 2008 #17 Skrevet 26. mars 2008 Hei, husker også deg fra siste runde:)hehe, har ei snuppe på 1,5år jeg også. Ammer ikke henne ennå, emn førstemann ammet jeg frem til 1mnd før jeg fødte nr 2. Da sluttet hun selv..planen var å tandem amme om det ble sånn, men det ble det jo aldri. Det at hun sluttet av fri vilje tror jeg hjalp veldig på sjalusi ovenfor nestemann også, nå var det babyen som skulle ha puppen til mamma. Skal også ha i begynnelsen på november:)
Lilje74 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 26. mars 2008 Så gøy at vi er flere av de samme fra forrige gang :-) Du har ikke skiftet nick tror jeg, for jeg kjenner igjen ditt også tror jeg ;-) Jeg er skikkelig kvalm for tiden... Kan tyde på at det blir samme som sist ... altså noen skikkelig kvalme uker i vente, men det er jo verdt det... ;-)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 26. mars 2008 #19 Skrevet 26. mars 2008 nicket mitt har vært det samme siden første runde i 2004;) ja kvalmen har for meg allerede vart en 6 ukers tid og ser ikke ut til å bli bedre. Slapp billigere unna med 1 og 2, men hva skal man gjøre:) bare å ligge å vente på at det værste legger seg og tenke på det flotte som blir ut av det;)
Herkules Skrevet 26. mars 2008 #20 Skrevet 26. mars 2008 Ammer fortsatt og gutten blir 20 mndr om en uke. Har du hatt det bra Lilje? Påsken har vært ok, litt borte mye hjemme og ørevondt og lite søvn på gutten vår
Lilje74 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #21 Skrevet 27. mars 2008 Vi har ladet batteriene i syden i 4 uker, men nå er det tilbake på jobb igjen, og det er litt tøfft! Særlig siden jeg kaster opp og er kvalm innimellom og er redd for at det skal bli som forrige gang... Men det er spennende å være gravid igjen... Jenta mi er nå ca. 19 måneder og ammingen pågår fortsatt for fullt, men må vel trappe ned etterhvert nå med jobb og alt. Blir veldig trøtt av både å være gravid og å amme... eller kanskje det blir bedre i 2. trimester... Hva med deg? Hvor lenge har du tenkt til å holde på? Ellers, er det utrolig kjekt å se deg her inne igjen, og så med termin samtidig da! :-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå