Gå til innhold

Noen som har vært bori det samme??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte i oktober, startet med mini-pillen cerazette i november, hadde blødninger (regner med at det var mensen) i nesten 2 uker i desember, og etter det har jeg ikke hatt mensen. Nå går jeg mye rundt og er små kvalm, og har diarè. Spiser derfor veldig lite og ingen nærigsrik mat om dagen..Er mye trøtt, men dette regner jeg med er fordi jeg ikke får i meg nok næring. Jeg ammer også min lille gutt på 4,5mnd, så dette kan vel også være en årsak til hvorfor jeg er så trøtt å sliten om dagen..

Det er så utrolig slitsomt, og jeg føler ikke at jeg har energi igjen til guttene min..

Er det noen som har opplevd noe av det samme?? Eller har noen gode tips til å få opp igjen formen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror jeg hadde kontaktet lege og fått andre piller enn cerazette.. =) går an å prøve å se om det hjelper

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Kanskje pillene ikke er grunnen til at du føler deg dårlig...?

Jeg ble utrolig slapp og trøtt et par måneder etter fødselen og fikk påvist for høyt stoffskifte. Andre symptomer er løs mage, vektnedgang, depresjon, søvnproblemer.

Jeg synes du skal kontakte lege.

Skrevet

Det høres veldig kjent ut.. Må vel bare bite i det sure eplet og bestille meg time i morgen tenker jeg...

HI

Skrevet

har problem me di pilene sjøll. blør kvær 2 uke av di.. så nå blir d spiral på meg.. fordeom d er kun d første barne mitt.. koste ka d vill er drit lei..

Skrevet

Har du sjekket om du kan være gravid igjen. Det høres jo litt mistenkelig ut at du ikke har hatt mens siden desember. Hm, hm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...