Gjest Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Er det så gærent å prostituere seg? Hadde jeg vært singel, tror jeg jammen meg jeg hadde begynt meg hjemmeprostitusjon, med nøye utvalgte kunder. Så mange fluer i en smekk! -Da får man hadd seg (Frigjøre endorfinèr, ergo blir lykkelig) -Man får variasjon, (slipper samma runden gang etter gang) -Og man tjener penger uten å forlate huset. Er dette egentlig noe å spekulere på?
Dronningen! Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Ja det er vel ikke drømmejobben vil jeg tro... * Å ha seg kan du vel gjøre med en fast en? * Dårlig fantasi med den faste partneren? Pøv nye steder... (Blir lykkelig av det også) *Vet ikke hva som teller i livet ditt men hos meg er ikke elskov/sex noe jeg måler i penger.... (Kun diamanter!) Spekulere gidder jeg ikke.....
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Klart du kan ha deg med en fast en og variere, men jeg tenkte mer på variasjon av mann, ikke stillinger.
Ikkelektuell Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Det er ikke gærnt hvis man føler seg komfortabel med det, men siden det ser ut til å være svært få som faktisk gjør nettopp det, så er det mange som mener at det ikke er lurt, uten at dette nødvendigvis er riktig i alle tilfeller. Jeg skal ikke uttale meg om hva du eller andre bør gjøre - jeg nøyer meg med å ta valget på vegne av meg selv.
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Trodde virkelig du kom med et mer gøyalt svar.
Ikkelektuell Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Bedre lykke med neste tråd du starter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå