Gullblomst Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Jeg hadde valgt to. Kunne gjerne tenkt meg tvillinger, og er villig til å påta meg den økte risikoen jeg vet tvillingsvangerskap medfører. Men jeg får altså ikke velge, så jeg har fått satt inn ett i dag og er strålende fornøyde med at jeg er så heldig som har fått sjansen til å ruge på iallefall ett....
ønskerto Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 To! Ønsker meg tvillinger, men vi er to om å bestemmw og min kjære er litt usikker - litt mer risiko. Også er det legene da... Håper jeg får viljen min....;-)
Chaiemae Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Jeg ville valgt to. Satte inn to på første forsøk og tre på andre.
MartheMor+Lillegutt Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 I vår situasjon nå (vi er relativt unge og dette er første forsøk) så ville vi ikke satt inn to egg selv om vi hadde fått lov. Men dersom dette ikke går så bra, og vi trenger mange forsøk så blir sikkert svaret mitt annerledes:)
Nøtt Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Ett. Men det er første forsøket vårt, og sannsynligvis endrer jeg syn på det hvis ikke det klaffer.
anaina Skrevet 22. februar 2008 #11 Skrevet 22. februar 2008 Vi ble spurt fordi jeg nesten er 35, men bestemte oss for ett på første forsøk. Så ringte de fra klinikken om morgenen for insett, og anbefalte oss to, siden de ikke var helt optimale. Så da ombestemte vi oss, og fikk satt inn to. Jeg tror fortsatt jeg ville hørt på legenes anbefaling.
Søskenhåp adopterer Skrevet 22. februar 2008 #12 Skrevet 22. februar 2008 1 så lenge det er optimalt og like stor sjanse til å bli gravid som å sette inn 2. Skjønner ikke helt det store tvillingønsket her inne, men så har jeg vært gravid før...
Thea-81 Skrevet 22. februar 2008 #13 Skrevet 22. februar 2008 Som jeg har skrevet i et liknende innlegg her inne: Helt klart 2! Vi var i Danmark og fikk satt inn 2 egg - til tross for at jeg er "ung" (26 år) og det var første forsøk. (Da vi diskuterte 1 eller 2 egg med legen, hadde han ingen innvendinger på å sette inn 2 egg.) Begge to satt som et skudd og venter tvillinger i mai. Har ikke angret et sekund! Jeg tror alle her inne på forumet er villige til evnt. å gå gjennom et mer komplisert svangerskap med flerlinger. Og når sjansen er større for å bli gravid ved å sette inn 2 var hvertfall ikke vi i tvil..
Viktoriana Skrevet 22. februar 2008 #14 Skrevet 22. februar 2008 Har stor respekt for at de som ikke har barn ønsker to egg og håper på tvillinger. Tror kanskje vi som har barn tenker litt annerledes og kan tillate oss den luksusen å bekymre oss for et tvillingsvangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå