TrustNoOne (but Me) Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Hellluuu mon cherie - you called? *har en liten krise her, tomt for bær...hyyyyl*
TrustNoOne (but Me) Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Og enda verre: Har tidenes forkjølelse med halsbetennelse på kjøpet, så jeg kan ikke nyte smaken av min kjære Marabou melkesjokolade...Og planen min om å bli frisk med en overdose blåbær gikk i vasken da lageret mitt er tomt. *snufs* Og gubben ligger strykeflat han også, så har ingen villig slave å sende på butikken. Livet er skikkelig urettferdig lizzm!
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Hei Zoul, Jeg må bare stikke snuten inn og si at jeg leste meldingene dere skrev til hverandre i går, og jeg lo og lo. De var utrolig morsomme, og jeg hikstet av latter i en sånn grad at mannen min ble redd for at noe var i veien. Thanks! :-) That's all! P.S. Du kunne ha hatt det verre! Du kunne ha bodd i et land hvor du ikke fikk tak i Freias Melkesjokolade i det hele tatt, og hvor sjokoladen smakte rompe. Sånn! Nå tenker jeg du ser litt lysere på det, ja!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Smaker sjokoladen rumpe der du bor?? Kjære, du må sende meg PM med adressa di så skal Z sende deg obligatorisk Freia-sjokolade og melkepletter! Har du ikke abstinenser? Vet du, får helt vondt i magen, vennen. Her må noko gjerast! Kjekt at vi klarte å underholde litt, må si jeg satt og lo selv, og gubben har bare gitt opp å skjønne humoren min Men sier han er glad i meg likavæl! *ss*
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Så søt du er! Ja, jeg har kraftige abstinenser, men du trenger da virkelig ikke å sende meg sjokolade fra Norge fordet! Men fantastisk snilt av deg å tilby deg å gjøre det! Jeg fikk en leveranse før jul,- bl.a. disse fantastiske hjertene, men abstinensene ble nesten verre av at jeg ble påminnet hva det er jeg går glipp av. :-/ Hver bit ble inntatt i stum andakt, der mannen min og jeg satt i stillhet og sugde på hver eneste bit,- tygging er helligbrøde! Det er nesten bedre å gå 'Cold Turkey', tror jeg. Amerikansk sjokolade er tørrfetsøt, og ganske ekkel. Alle snakker om Hersey's gode sjokolade, men de har pokker meg ikke smakt Freias Melkesjokolade! Ha! Heldigvis importeres britiske Cadbury's hit, og det er i hvertfall noen hakk bedre enn rompevarianten.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Må jo ta vare deg vettu! Jeg blir helt skjelven av tanken på å bo milevis fra min elskede sjokolade....en kamerat av meg ble stasjonert i Afghanistan for noen år siden, og da sendte jeg og ei venninne en selvkomponert "survival pack" som selvsagt inneholdt b.l.a Kvikk Lunsj og Kinder Egg. Han ble kjempeglad, det skulle visst ikke mer til før dagen hans ble reddet Enda godt du har litt Cadbury's i nøden, men Freia er bare best ass!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. februar 2008 ååå nå er du her... Søren jaja.. tar opp tråden i morra jeg. *legger magen på ryggen og går*
TrustNoOne (but Me) Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 *lol* Så det er sånn jeg unngår å bli framtung sånn etterhvert? Mage på rygg? Ryggsekk? Har du tatt patent på det forresten? *lukter millioner på bok med rett markedsføring* Får rote meg inn her i morra jeg da og drøfte distribusjonplaner med deg
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. februar 2008 hmm patent.. Ikke dumt..Du får stå for PR. Kanskje du får en karriere innen JinglesMaking?:S Ååå jeg er trøtt.. tidlig oppe.. nei tusler i seng og er tilbake senere *snork*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå