mamma_til_en_prins Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Levde i håpet... Var 3 dager på overtid for tr, Har alltid hatt veldig presis mens, på dagen Derfor var håpet stort denne gangen. Ønsker det så inderlig. Men nei... dobesøk for 5 minutter siden ødela det håpet.. Snufs... Kanskje neste gang...
Hippomama Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 huff da...vet hvor skuffende det er... hadde det sånn forrige mens jeg...håpet så inderlig, men nei... håper du ikke får mens neste mnd da...hehe lykke til<3
*shehasmyheart* Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Føler med deg. Kjenner virkelig følelsen! Vi krysser fingre for at den tar opphold fra neste mnd:) Selv er jeg bare en dag over...men har et forferdelig humør! Så den kommer nok i løpet av dagen ja;) Lykke til videre:)
Ina25♥med gull i magen Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Ja, skuffelsen er stor - det kan vel alle vi som er her over 1 pp skrive under på. Det er tøft. Mye tøffere enn jeg hadde trodd på forhånd. Vi er bare i andre pp, men første prøvde jeg å forbrede sambo på at det faktisk er sjelden det klaffer første gangen... Jeg trodde jeg ikke tenkte så mye på det, trodde jeg var forbredt, trodde det ikke var noen big deal for meg - men... Fikk mensen i pausen mellom to forelesninger, og satt på doen på skolen og kjente tårene presse. Det var TØFT! Den kvelden bare gråt jeg, var så uendelig trist. Så denne måneden har jeg nesten ikke vært her inne, tenkt minimalt på baby, ikke stressa så veldig med el osv. Nå er jeg tre dager på overtid jeg også - og vet at jeg kommer til å bli like skuffet hvis mensen dukker opp nå... Føler meg egentlig teit. Vet så godt at det kan ta tid, selv om det ikke er noe galt med noen av oss. Men kan ikke hjelpe for at jeg tenker på hva om vi ikke kan få barn? Tror det er den tanken som skremmer meg mest. Hadde jeg visst at jeg skulle bli gravid om 1 år og at alt kom til å gå bra, så hadde det vært helt greit. Er ikke det at det har så hastverk, men det er så veldig mye følelser i dette!!! Tror også at syklusene våre som alltid har gått etter klokka begynner å tulle, innbiller oss symptomer osv. Er ikke bare bare å være prøver - det er helt sikkert. *Sender en stor klem*
Peders mamma Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Kjære jenta...æ sende goe tanka og klemma. dåkker e tøff- vi e tøff ! klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå