ஜBettyPஜ Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Og hva fikk h*n? Trenger veeeldig noen ideer både om festen og gaver...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Vi hadde ikke barneselskap, men hadde søskenbarna hennes, tante&onkel og besteforeldre på besøk. Middag og kake på terrassen (kjempefint vær heldigvis) og lek i hagen etterpå - akkurat som vanlig familieselskap bare med gave og finklær. Men nå når jeg sitter og tenker etter kan jeg ikke for mitt bare liv komme på hva hun fikk..?? *flau* Men standard barneselskap som jeg har vært i tidligere; gaveoppakking mens ungene ankommer, så pølse/pizza/barnevennlig mat rundt bordet med papptallerker med bursdagsbarnets yndlingsmotiv, masse ballonger rundt omkring, og senere kake med lys og sang (mest fra de voksne da ;o). Fri lek etterpå til folk går hjem. Ikke videre fantasifullt, men føler ikke helt de trenger den store aktiviseringen når de er så små. Gaver; Fisher Price "little people" leker, duplo, dukkegreier, garasje/parkeringshus, malesaker.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Stille og rolig, med mor, far, mormor og tante. Det blir tidsnok store, viltre selskaper...;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå