*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 jeg har nå tatt 3 tester over 2 dager og alle 3, viste en sterk strek og en svak strek. er jeg gravid da? er de så svak fordi det er tidlig i svangerskapet?
*Super*Mamman* Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 GRATULERER DA!!!! JA, du er gravid selv om streken er svak.. Kan være svak pga hormonmengden som gjør utslaget fremdeles er så lav så tidlig... Hipp hipp hurra da!
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 we:D tørr ikke glede meg skikkelig før eg har vert hos legen:s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå