Allean, Fia og lillebror Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 oj oj. det var mer snø enn jeg har sett i hele år;) Rart hvordan været er forskjellig i vårt vidstrakte land... Uff misunner dere ikke som må ut og måke det der... Det er bra det ikke er lenge til våren. Solskinnsklem fra Østlandet;)
lenej :o) Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 vi måkker bare foran døra, gidder ikke ta resten da.. og resten igjen , på bakken tar vi jo med traktorn. så heldigvis går det lett.. men surt å være innesnødd nå til kl 4.. jaja...komr meg jo ut døra på vaskerommet om jeg MÅ!
Allean, Fia og lillebror Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Traktor tror jeg mannen min kunne ønske seg også Men jeg har sagt til ham at det er litt sløsing med penger når det bare snør tre ganger i året her, he he. På en annen side så tror jeg nok jenta mi godt kunne tenke seg litt mer snø, slik at det ble litt mer aking på henne.
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Skal si det var masse snø ja.. Våren kommer nok ikke til deg akkurat neste uke he he. Men det er kjekt med snø også. Jeg tok med jenta vår ut på snøscooteren på lørdag og det er jo gøy. Måtte bare si at det er den aller fiiineste dåpskjolen jeg har sett!! Den så utrolig herlig ut =)
Shabby Cheap Chic Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Masse snø jo.. hehe... Er holke her jeg bor.. men du. kan jeg få spørre hva du har laget de vognposene av? De var kjempefine...
lenej :o) Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2008 vel, ifjor så kom det et sinnsykt kraftig snøfall i april.. så vi hadde snø her helt til i juni..! beg av juni forsvant siste flekk i hagen da... så vi har korte somre, for det begynner jo å snø igjen i oktober så.. men men.. jeg liker vintern veldig godt da igår var vi ute å akte eg å mini. han likte det skikkelig godt. det var hannes første gang! dåpskjolen til mini er sydd om av min brudekjole posene er i fleece.
Tøysetipp Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Bor du i troms fylke? I såfall er jeg veldig glad for at kjæresten kommer hit i helgen og ikke omvendt :-)
lenej :o) Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. februar 2008 hehe.. ja, jeg er i nord-troms da har du kjæresten din her oppe? og du bor selv? er ikke det tungt da?
Tøysetipp Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 Hun bor i sør-troms. Og jeg i Østfold.. Jo, det er ingen piknikk med avstandsforhold, men man holder da ut etter beste evne :-)
lenej :o) Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. februar 2008 å, så fælt! jeg hadde bare ikke klart å være på andre siden av landet fra min kjære. å, stakkars dere. håper dere snart kan være sammen hver dag, uten den store avstanden..! *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå