Sessa ruger igjen... Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Vi tar vinterferie og dere må bruke leger dere ikke vanligvis går til!! Juhu!! FIkk bestilt legetime til snuppa i morgen halv ti på et vikarierende legekontor, men makan... når de er tre leger på legekontoret mitt, kunne de ikke da heller vekslet på når de tok ferie. Skjønner at de vil være sammen med barna sine, men de kunne kanskje hatt litt turnus på det likevel??
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Hvorfor det? Du fikk jo legetime, forstår ikke hva du klager på jeg.
Stina <3 Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 enig med hun over. du fikk jo legetimen du ville ha. sikkert ikkje nåkken dårlig lege du ska te
Sessa ruger igjen... Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2008 Fordi jeg synes det er trygt og godt å gå til leger som har møtt meg og barnet mitt før. Har måttet benytte meg av vikarierende legekontor før (ikke det jeg skal til nå) og ble møtt av en lege som bare gjorde meg nedbrutt (var i forbindelse med at datteren min hadde spygulpet i laaang tid). Han så på meg som en overhysterisk mor fordi han ikke kjente historien vår. På legekontoret vårt så har de jo oversikt over hva vi har vært innom for tidligere. Der har vi også vært hos alle tre legene!
___ Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Hvis din lege likevel var borte har det vel ikke så mye å si om du må gå til et annet legesenter? Ikke er det bare leger som arbeider på et legesenter heller. Er jo gjerne noen som sitter i resepsjonen ol også. De skal også ha fri. Så lenge det finnes en vikar i rimlig avstand synes jeg man bør være fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå