Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå skulle mensen vært her.. men er ikke kommet...

ser du om det klaffet denne mnd?

sist var du litt usikker:)går det ellers bra med deg?

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

joda går sånn der med meg.Mye og henge fingrene i men ellers bra.Ser ut som den kan ha festet seg,men får også opp et lite nei.Så ble litt usikker.Lenge siden du skulle ha hatt mensen da?

Har no fortsatt sikkelig jente følelse på magen min da..nesten rart og tenke på når jeg fikk høre det ble gutt..hehe.

Skrevet

hei jeg skulle hatt den tidligst mandag.. litt uregelmessig vettu...

men har bare teset neg. føler meg gravid og så plutslig er jeg helt sikker på jeg ikke er det... så d er helt rart... kanskje egget ble befruktet men ikke festet seg?

jeg og følte jo sterkt jente på deg:) men kanskje d er fordi du føler d så sterkt... er blodtrykket ditt blitt bedre?

Skrevet

Kan hende ja..veldig merkelig i grunnen.Ellers så produsere du veldig lite hcg.Skal til legen på tirsdag blir spennede og se.Føler sterk jente her vet du.Men bare det er friskt vet du.

Skrevet

Vanlig sjekk ang svangersakpet + få sykmelding da.hvordan det?

Skrevet

nei bare siden du sa at du håpte barnet var friskt.... trodde du skulle å en ul eller noe:)

Skrevet

okey,nei bare tenkte slik at det spiller jo ingen rolle om det er gutt eller jente.Fordi om ul sa gutt og jeg føler jente.Bare barnet er som det skal.Var slik jeg mente det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...