mupert Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 bare lurer på hvilken grøt dere gir barna deres på 6 mnd? Gir dere forskjellig grøt feks på morgen og kveld?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Jeg gir den samme uansett om det er morgen eller kveld. Bytter heller smak når pakken er tom. Akkurat nå er det hvetegrøt med frukt han får.
1+1=2+1+x Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 jeg gir holle hirse på morningen, og holle fullkorn på kveld
Mamsen og lillegutt Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 jeg gir en grøt med frukt(varierer litt på merket) om morgenen,og om kvelden gir jeg småfolk sin kveldsgrøt med ris og pasta.
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Bruker Holle hirse og Holle ris om hverandre. Skal snart forsøke fullkorne også.
lykkelig73 Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Vi veksler mellom Holle fullkorn og Holle spelt:-) Tilfeldig når hun får hva. Hun er like glad i begge to.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Vi har byttet litt på vi også, men akkurat nå er det hvetegrøt med havre på morgenen og Småfolk sin kveldsgrøt på kvelden. Første gang vi ga den i kveld, så spent på å se om han sover bedre;) Hehe... Han har nemlig styra FÆLT på nettene de siste 3-4 ukene... Han liker forresten alle grøter han har fått til nå, men har merket at magen hans ikke er så glad i banan, så den grøten med banan sluttet vi med...
Marolla Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Hun vil kun ha nestle sine. Varierer mellom de forskjellige variantene. Hun vil ikke ha hvete og hvete naturell. Bytter mellom 4, 6 og 8 mnd grøt.
*smula* Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Vi bruker Hipp med eple og pære, og Småfolk med eple. Har kjøpt Småfolk sin kveldsgrøt, skal prøve den en dag.
_Mita_<3 Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 Har kun en smak, morgen og kveld, frukt Han liker egentlig all smak på grøten, bytter evnt til annen smak når pakken er tom:)
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 21. februar 2008 #11 Skrevet 21. februar 2008 Vi gir nestle sin havre grøt på dagen med frukt purre i. På kvelden er vi begynt med små folk sin kveldsgrøt. Er tredje kvelden han får den og i natt sov han HELE natten uten mat fikk smokken en gang;) Han har sovet veeeldig urolig siste mnd våknet to ganger for mat og maange ganger for smokken. Er spent på hvordan natten blir....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå