Gå til innhold

Tett i nesa, hva kan jeg bruke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har sett mange liknende innlegg før, men finner de selvfølgelig ikke nå... er det ok å bruke nesespray for barn? saltvannsdråper fungerer ikke for meg, jeg er potte tett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke bruker mer nesespray enn det som er anbefalt går det helt fint ja!

Skrevet

Holde ut i 3 dager!

Helt forferdelig men det har hjulpet meg til tider. Når jeg ikke er pottetett tar jeg nesehorn 2 ganger om dagen. Vet ikke om det hjelper. Ellers er bringebær og reddiker slimløsende så jeg spiser masse bringebær også. Tror faktisk det hjalp... frosne rett i en skål. Veldig godt.

PS. nesehorn får du på apoteket. Det er et horn som du fyller med salt (uten jod) og lunkent vann og holder det til det ene neseboret. Ser veldig ekkelt ut og er litt ubehagelig første gangene. Vannet renner gjennom det ene neseboret og ut av det andre. Om du er pottetett kommer ikke vannet gjennom og det er ikke noe vits å prøve. Må heller brukes forebyggende.

Skrevet

fikk beskjed av lege for to uker å kjøpe barne nesesprayen og bruke den i noen dager til det lettet. på apoteket anbefalte de å først ta saltvannsspray og så den vanlige nesesprayen rett etter. etter to dager hadde jeg ikke bruk for den lenger. ikke farlig å bruke nesespray i noen dager, bare du klarer å stoppe... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...