villemo* Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har akkurat fått et blått kryss på CB-graviditetstesten min. Tok en "billig-test" også som viser svakt positiv, så det betyr jo at jeg er gravid. Vi har prøvd på dette siden MA-en min i oktober, og jeg er selvfølgelig glad. Men jeg er overrasket over hvor redd jeg ble også... MA med utskrapning var traumatisk for meg, og noe jeg ikke unner min værste fiende. Nå er jeg gravid igjen, og er livredd for at det skal gjenta seg. Jeg har født 2 friske barn fra før. Jeg vil så gjerne tenke positivt, for jeg tror på at det hjelper, men det er visst ikke så lett. Er det bare meg som har det sånn?
godiva med 3 gull Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Hei Villemo. Jeg var kjemperedd for å miste under begge mine graviditeter, enda jeg har vært så heldig å ikke oppleve å miste. Skjønner godt du har blanda følelser! Men forsøk å fokusere på hvor deilig det er å være gravid igjen. Prøv å ikke bekymre deg, ikke lett vet det. Lykke ønskninger herfra
har4barn Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Jeg kjenner meg igjen. Vi mistet i MA i uke 18 (med utskr.) i mars i fjor. Ble ikke gravid før i mars. Jeg klarte ikke å glede meg. Stengte graviditeten ute. Egentlig er jeg glad for det nå, for vi mistet i en ny Ma. Men, neste gang vi klarer det, så vil jeg prøve så godt jeg kan å nyte tiden, selv om jeg vet det blir vanskelig. et sv.skap består av mange gleder - og bekymringer. Prøv å ikke la bekymringene ta overhånd slik at du mister den forhåpentligvis flotte tiden du har foran deg. Husk , det er ikke mange gangene i livet vi er så heldige å få oppleve dette! Ønsker deg lykke til!!!
villemo* Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2008 Takk for det. Jeg må bare la sjokket legge seg, så håper jeg det blir bedre. Dette er forhåpentligvis (hvis alt går bra) siste gangen jeg går gravid, så jeg har veldig lyst til å nyte det fullt ut:) Legen som oppdaget min MA var utrolig fin. Han driver privat, og tilbydde meg tett oppfølging ved neste sv.skap, så jeg tror jeg skal benytte meg av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå