lenej :o) Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 22/2?? takk for du minna meg på det.. svigerbror har bursdag imårra, å eg har ikke gave!! ka i nasa å finne på til en som blir 39? som man kan finne på en coop-marked, eller en ica nær?
Gjest Rebel m/jente Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Sjokolade...? Hehe... Coop har jo mye sportsklær og sånn da... Evt gi penger?
lenej :o) Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 coop HER har ikke noe sportsklær.. bare masse mugla mat... peng neeii.. kan kjøpe han en pakke røyk..! gje meg styrke.. koffer er det vi kjærringen som må finne gava til de sære søskene til våre menn?
___ Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 La mannen din ordne det. Han kjenner sikkert broren sin best.
Sivalur Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Enig med Poamin. Kjøper aldri gave til min SVOGER - det er det mannen som tar seg av.
lenej :o) Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2008 skal eg la han gjøre det, så blir det ikk gjort... kjenner han best? tviler sterkt.. dem heng lår sjøl, så har sikkert masse...
grå :) Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 heimbrent og sjokolade? *ler* sorry, bare måtte:) bygda kan være litt kjipt med butikker ja. har dere polutsalg elelr kan bestille på feks posten? litt sent da... i så fall går det jo an å fikse noen gode drikkevarer. ellers konfekt, potetgull og masse cola hadde vært midt i blinken til broren min iallefall:D handla ikke noe i syden da?
lenej :o) Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. februar 2008 nei, handla ikke så mye i syden vi.. hvertfall ikke noe til han da... hmm.. men! ringte svigersøster, ho er på jobb, så ho sku fikse det for meg no når ho komr hjem. eg er innesnødd, komr meg ikke ut... har en t-skjorte eg kjøpte i syden som eg kunne gitt.. men er det ikke gørr da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå