Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 ...skjønner ikke det! Tror ikke jeg egentlig har det, bare føler det :-p F.eks må jeg alltid STRESSE med å rekke bussen ..så jeg går en halvtime før den går (5 min å gå til bussen) Jeg må alltid stresse med å pakke stellebagen til jenta ..så jeg gjør det dagen før og omorganiserer hele driten 40 min før jeg går (må jo rekke bussen om ti min vettu) Jeg må alltid stresse med å ta på meg klær.. så jeg gjør det 1-2 timer før jeg skal gå og så lager jeg sikkert noe rundstykker eller brød i mellomtiden så da blir buksen skitten og aalt ødelagt ;-) Også reiser jeg meg opp leenge før jeg skal av bussen. Tar av bremsen på vognen og holder den og venter de 4-5 stoppestedene (som her hvor jeg bor har ca 3-5 min mellom seg) før bussen stopper. Jeg stresser med å rekke alt og allikevel har jeg god tid' Når kvelden kommer stresser jeg med å spise middag, stresse med å rydde, dusje alt.. GRR jeg ivl bare SLAPPE av litt!!
alvis Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 He, he:) Snakket om dette med en venninne igår. Vi er begge to sånne som alltid stresser for å rekke ting. Jeg føler meg jaget av stress og egentlig har jeg ikke noe å stresse for. Har jeg absolut ingenting å gjøre sitter jeg med en masse stress i hode om hva jeg skal gjøre om 2 timer og hvordan organisere dette. Jeg gjør som du pakker ting hundre ganger og timer før jeg skal gå, planlegger og organiserer bare for måtte gjøre alt om igjen, springer da jeg kan gå og rydder ting skap som jeg skal bruke om 2 min. Tror jeg må begynne på yoga eller annen avkoppling!
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Det er helt jævlig føler jeg aldri har tid nok enda jeg har mer enn nok!! nå stresser jeg igjen vettu! skal gå 1315 og allerede nå aner jeg ikke hvordan jeg skal klare å rekke bussen som går 1345
alvis Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Jeg stresser også. Hvordan skal jeg nå barnehagen kl 14. Det tar 15 min og gå og jeg må dusje og kle meg. Må jo gå 13:45 så dette kan bli tøfft! Får vel gå 13:30 og ender vel opp med å springe sånn at jeg sikkert når det.
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Hahahahahaha ja jeg forstår så godt hva du mener!! Har så mye jeg skulle ha gjrot smo jeg har gjort!! Jeg er jo alltid for tidlig ute men shit au, NESTE GANG KAN JEG VÆRE FOR SEIN :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå