Gjest Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Kommer an på været:) Trollskogen på fløien eller bhg. rett ved siden av er gull på en solskinnsdag. Akvariet fungerer ofte fint for sånne små. Mine likte å se på fiskene osv. 200 kr for et årskort. Ellers så er naturhistorisk museum gøy for barn, men det kommer an om dere liker det:) Utstoppa dyr. Litt eldre barn liker ofte mumiene på kulturhistorisk museum - samme bill. for 30 kr for voksen. Barn og studenter gratis. Fint å tusle rundt i byen også. På galleriet er der en kaffe med eget lekerom for barn. Skostredet har blitt en koselig handlegate og Mint på strandkaien er en spennende butikk.
mayaya Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 Takk Årskort er vel neppe aktuelt for en tur på 3 dager, men skal lansere alle forslag for mannen
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Tror det skal være Barnas Dag på NHH i forbindelse med Uken på lørdag.
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Det hadde jeg glemt. Takkf for den:) Sjekk bt om morgenen. Der står alt som skjer for barn. Det er mange kulturtilbud for barn, men kanskje ikke 11 mnd. Vet dyrene i hakkebakkskogen går, og om det er Bajazz på verftet passer det til så små barn.
mayaya Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2008 Egentlig er vi vel mer ute etter voksenting som man kan ta med unger på, da :-p Mini er jo fornøyd uansett, han :-D Så - cafeer? restauranter? artige ting å gjøre? shopping jeg ikke kan gå glipp av? osv osv osv
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Spiste akkurat på SOHO. Da hadde jeg med nevøen min og der kan en sitte nedsunket i gulvet:) Barnet kan i alle fall gå litt rund inni der..om du forstår. Høres helt sykt ut. Utrolig god mat der. Er i krysset på andre siden av bt bygget, på høyre hånd om du går fra den blå steinen mot johanneskirken. Der ligger Håkki også, om dere liker kule t-shirts. På andre siden av gaten. I samme gate ligger pingvinen. Der er husmannskost på dagtid, og gutta mine liker seg der. Et nattklubb om kvelden, i tilfelle dere har barnevakt. Laidback og litt loppemarked feeling over stedet. En annen sikker vinner i nærheten er Naboen. En rimelig svensk meny, og ikke så fullt på dagtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå