Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

et lite spørsmål. Bruker man vanlige frottehåndklær til babyen etter bad og på stellebord og sånt, eller blir de for stive? Vanlige hånklær blir jo så ubehagelige etter endel vask. Bare lurer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bruke vanlig håndklær om du vil det,jeg tørker dem i tørketrommel,så de holder seg jo litt myke på den måten.

Selv har jeg valgt å kjøpe babyhåndklær til gulltutten og kommer nok til å kjøpe noen flere til den som kommer i løpet av sommeren. Synes det er greit med de små hånklærne til ungene og de er oftere tykkere og dermed mykere.

Hva en ønsker er jo opp til hver enkelt,en skrubber jo ikke ungen tørr,en klapper den jo tørr med håndkleet.

Skrevet

De første ukene har jeg brukt flanellkluter på stellebord, og til å tørke etter bad..De er myke og gode. D var slik de gjorde d på sykehuset også(Ålesund)..Men tror etter 3-4 uker har jeg gått over til myke håndklær(tørket i tørketrommel)...

Skrevet

Jeg kjøpte babyhåndklær på kid når det var salg:)

Dem er litt ekstra myke synes jeg,

Men er enig at hvis man dytter vanlige i tørketrommel, så holder dem seg gode og myke.

har desverre ikke erfaring på om baby håndklene forblir myke etter en del vask. Det får tiden vise:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...