Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Vi har tenkt å bare ha en fest for vår lille sjarmtroll, fordi vi vil gjerne feire henne!! Men hva foregår egentlig under middagen i forbindelse med dåp/navnfest?? Noen som har erfaringer?? Er det bare å spise og kose seg?? Ingen av oss er noe spesielt gla i å holde taler eller synge... Men blir det "trist" hvis det kun er middag, drikke, kaker og kos?? Hjelp.... kjenner jeg blir litt stressa!!
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Vi døpte tulla forrige søndag. Vi hadde koldtbord, de to familiene hadde ikke møtt hverandre før men det ble veldig sosialt og alle snakket sammen og koste seg. Verken jeg eller sambo holdt tale. Alle koste seg og det ble ikke trist i det hele tatt. Etter middagen var det kaffe og kaker og masing. Heller ingen sang. Det er helt opp til dere hvordan dere vil gjøre det. Men vårt besøk var absolutt vellykket =) Men en fest går jo ut på det samme minus seremonien i kirken?! Er sikker på at dere kommer til å kose dere uansett hva dere velger
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 noen liker å ha sanger og taler, andre ikke.. hos oss blir det bare mat og hygge (tror jeg,pleier ikke være taler og sånt)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Ja, det blir vel samme fest men uten seremonien i kirken eller navnfest. Men tenkte det måtte være sang, taler osv... Håper bare folk synes det skal være stas!! Og at middag, kaffe og kaker skal være nok underholdning:) Hehehhe!! Håper det blir like vellykket som hos dere!!
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 det blir det nok =) opp til dere om dere vil ha sang og taler. masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå