lenej :o) Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 takk candycupps for å minna meg på det..! for en innvikla sak å fylle ut, men har da svart på best mulig måte. så får vi håpe vi får plass, 2dga i uka til mini :)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Ingen problem;) Heldig du som overholdt fristen da! Her har fristen gått ut.. så det ser dårlig ut alså..... Ser for meg at vi kommer til å måtte betale mange tusen for en dagmamma nå... Istedenfor et MYE billigere alternativ... =(
lenej :o) Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2008 det er ikke sikkert, en dagmamma er ikke nødvendigvis så mye dyrere enn full plass i bhg da.. fristen her går ikke ut før 15 mars hvert år..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Sånn skulle det vært her også! Nå sitter jeg bare å irriterer meg selv over at jeg ikke fant ut dette bare noen dager tidligere!!!! Pokker også! Får håpe det er som du sier, at en dagmamma ikke er såååå dyr.. Her skulle liksom vi velge det billigeste alternativet pga LITE penger.. men så ender vi sannsynligvis opp med det dyreste pga noe jeg TRODDE... blæææ... dritt alså.. Litt sur nå ja,...... =/
lenej :o) Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2008 vel, kan bare si at når ting virker så ille, så får man ofte en god overraskelse når det viser seg å være motsatt. så du får bare vente å se. her er det ingen som er dagmamma, så eneste alternativ er bhg da.. emn eg er jo hjemme uansett da. tenker da på mini, han har sikkert lyst å leke med andre barn så... å eg kan godt ha to dager i uka uten han, der jeg kansje får gjort noe av mitt :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå