Gjest Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Har hørt så mye positivt om henne, så lurte på om noen her har gått til henne? Hvis noen har tlf.nr. så send meg det gjerne på pm ;-)
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 jeg gikk hos henne en gang i uken omtrent fra positiv test, men på den ordinære ul i uke 18 ble det oppdaget stooort mellomgulvsbrokk og det endte med senabort. Undrer meg da over hvor flink hun er, grei ok, men etter så mange ultralyder synes jeg det er rart at hun ikke så noe. Tror bare at hun sjekket at det var liv og 2 armer og 2 bein...Så for min del ble det en dyr falsk trygghet til rundt 700,. gangen og uten at det endte godt!
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Ojsann. Det var trist å høre 75-mod. :-( men kan jo også fortelle at noe lignende hendte meg - på ullevål. Jeg kom inn til UL pga blødninger og en del andre plager som bekymret meg i uke 15 og da oppdaget de heller ikke noen av de maaange alvorlige feilene som viste seg på ordinær ul noen uker senere..så jeg stoler egentlig ikke på noen når det gjelder det der...
anne* Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har gått hos henne før jeg blei gravid. Jeg er veldig fornøyd i alle fall - hun sendte meg til ullevål for konisering (før graviditet) og har fått god oppfølging der etterpå. I tillegg har jeg vært hos henne èn gang i uke 11 pga blødning. Virket som hun syntes det var ekstra stas med gravid pasient i alle fall, og jeg kommer til å fortsette å gå til 3 årig kontroll der framover. Hun er litt sånn direkte da - men tåler du det er hun en grei dame:-) Hun er jo spesialist på kvinnesykdommer og fødselshjelp, så burde være flink. Du kan ringe direkte til Aleris 22 54 10 00 og si du skal bestille time hos henne.
Frk Påske Overtid Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Har brukt henne i 8 år nå jeg, og er super fornøyd. Var hos henne i uke 10 pga blødninger. Hun sjekket meg kjempe nøye, skrev ut bilder, viste hjerteslagene, forklarte nøye etc... Kommer til å bruke henne videre senere også... Søstern min og fire venninner bruker henne også, og de er fornøyde de også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå