Ole`s mamma Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Skal ha osteglasur på, men tenkte på noe pynt,,
Tommage♀♂ Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Tja, du kan jo f.eks lage litt melis med gulrotsaft, da vlir den oransj og fin. Lag ringer fra innerst til ytterst på kaken og dra en tannpirker gjennom for litt mønster? Eller du kan pynte med skiver av kiwi, med sjokolade osv
frøkenfryd:) Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 pleier å ha sånn appelsinstrøssel på.
bassemamma Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Jeg bruker å hakke pistasj nøtter og kokesjokolade.. Har også brukt nonstop melkesjokolade eller vanlig nonstop og hakket dette med kniv,for deretter og strø dette over kaken.. LYkke til!
furia Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Noen ganger bruke jeg gulerotskiver - laget med ostehøvel, andre ganger strør jeg bare sjokoladedråper på. Yummi!!!
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 har sett en lekker oppskrift på nrk.no/mat der de hadde strimlet og glasert gulerot. Skivet med høvel. Pent. Ellers så er det fint å hakke mørk sjokolade over og drysse i midten på kaken. Penere om en ikke tar det helt ut på kantene. Annen type sjokolade ødelegger litt smaken synes jeg. Appelsinstrøssel ser jeg noen bruke, men så er det de av oss som ikke liker smaken av den:)
~**nuttis**~ Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Lage et par kaniner og noen gulrøtter i marsipan eller fondant. Eller bare gulrøtter som stikke opp fra kaka som de er sådd om du skjønner hva jeg mener..
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 I smules dåp lagde jeg hjerteformet kake med sølvkuler strødd utover fyllet. Det ble veldig pent om jeg skal si det selv, og ikke minst lettvint.
murmelmamma Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Jeg bruker alltid kokos farget med orange konditorfarge. det blir stilig!
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 Pleier å pynte med sånn søte små gullerøtter som selges i esker.. selges bla på Dropsen,ultra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå