Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 http://www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=1569 For de som er mot tredeling av permisjonen
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Gjorde det tidligere i dag, men negative meg må si at jeg tviler på at det hjelper. Her skal storebror inn på banen og bestemme atter en gang hva som er vårt eget beste. For vår del ville det si at vi hadde mistet 3 mnd i stedet for 6 uker som vi mistet nå pga firmaet til gubben. Skikkelig lite gjennomtenkt forslag.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2008 Tror nok heller ikke at det har så stor slagkraft, men føler likevel at det er viktig å si ifra om meningen sin :-) Synes forslaget er helt høl i hue, rett og slett. Er for at far skal ha mer permisjon men da må det komme i tillegg til det man i dag kan dele synes jeg. Mener de begynner i helt feil ende når det gjelder å få far til å ta mer permisjon. Gjør det enklere for selvstendig næringsdrivende, og enklere for mor å evt. ta over fars permisjon om ikke annet lar seg gjøre. Heve taket til over 6G, mange tjener mer enn det i dag, både mødre og fedre. Men at de skal drive overformynderi ved å innføre en tredeling synes jeg er utrolig teit. De fleste som får barn er voksne folk som klarer å dele permisjonen slik som passer den enkelte familie best. Det er jeg sikker på :-)
Rødtopp75 og to små Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Da er den signert! Skikkelig imot tredelingen jeg også! Da hadde vi også mistet tre mnd hvis dette hadde vært realitet når Josefine ble født.
Solstråle72 Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Signert! Jeg også synes det er et helt borti natta forslag. Hver familie bør få dele permisjonen slik som passer den enkelte best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå